op weg naar Lovina - Reisverslag uit Banjar Semaga, Indonesië van Manon en Daphne Mierop - WaarBenJij.nu op weg naar Lovina - Reisverslag uit Banjar Semaga, Indonesië van Manon en Daphne Mierop - WaarBenJij.nu

op weg naar Lovina

Blijf op de hoogte en volg Manon en Daphne

09 Augustus 2013 | Indonesië, Banjar Semaga

Als ik voor elk reclamebord dat hier langs de weg staat, 1000 rupia zou krijgen, dan had ik een hoop rupia's. Rijk was ik dan nog niet, maar ik zou er wel in kunnen zwemmen. Je ziet door de borden de reclame niet meer.

Vandaag neemt onze oom Henny ons mee met als einddoel Lovina. Dit ligt in het Noorden van Bali, wij zitten in het Zuiden. Onderweg wordt het steeds mooier. Wat een prachtige natuur. We zijn er stil van.

We lunchen op Strawberry Hill. Het meer dat hier ligt, ligt bedekt onder ern dikke wolk. We moeten Henny op zn woord geloven als hij verteld hoe mooi het is.

Onze volgende stop is bij de watertempel Puralubur Beratan. De tempel ligt prachtig in een meer. De Balinesen hebben er veel lelijke dingen omheen gezet om het blijkbaar leuker te maken, maar daar kijken we gewoon doorheen.

Bij zonsondergang komen we bij Lovina aan. Het Balinese huisje is basic, maar de bedden zien er schoon en goed uit. We eten gegrilde tonijn rn snapper op een terras waar een zwoele wind waait en bij het strand sluiten we af met thee en pisang goreng.

Morgen op zoek naar de lumbalumba.

• 10 Augustus 2013 - 14:02

Cootje Pronk:

Lieve Manon en Daphne.Wat klinkt het allemaal prachtig! Fijn dat jullie zo genieten.Hier alles prima.Lees met veel plezier de reisverslagenGroetjes aan fam.en bekenden en dikke kussen voor jullie.Moeder.