Weer thuis - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Manon en Daphne Mierop - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Manon en Daphne Mierop - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Manon en Daphne

25 Augustus 2013 | Nederland, Scheveningen

Dankbaar.

Dat is het eerste woord dat in mij opkomt als ik terugdenk aan de vakantie die zus en ik hebben gehad. Heel dankbaar. Voor de gulle sponsors waardoor we dit hebben kunnen doen. Voor de niet te beschrijven warme ontvangst door Tinie in haar huis drie weken lang (wie doet dat haar na?). Voor de mooie verhalen die we hebben mogen horen. Voor de heerlijke maaltijden waarvan we hebben mogen genieten. Voor de prachtige plekken die we hebben mogen zien.

Dankbaar voor het beter leren kennen van Geert. Ook al was hij er niet bij, door alle verhalen van de mensen die hem liefhadden, als vriend hadden beschouwd, zijn we zoveel meer te weten gekomen over hem.

Indonesië is een prachtig land. En we hebben er nog maar een klein stukje van gezien. Vol tegenstellingen: rijk/arm, doodstil/enorme chaos, prachtig/afzichtelijk. Het was overweldigend.

Dankbaar zijn we ook voor alle lieve berichtjes, het meeleven, de complimenten. Het was leuk om te lezen dat jullie met ons meereisden. Dat was tenslotte de bedoeling van dit dagboek.

En heel dankbaar ben ik dat ik deze reis heb mogen beleven met mijn grote, mooie, lieve en zorgzame zus.

We kunnen terugkijken op drie weken genieten. Dank jullie wel.

  • 25 Augustus 2013 - 11:46

    Corinne:

    Welkom thuis! Ik heb genoten van de prachtige verhalen. Dikke kus en tot snel.
    Corinne

  • 25 Augustus 2013 - 14:10

    Edith:

    Hallo Daphne en Manon,
    Welkom thuis. Geweldig!
    Genoten van jullie reisverslagen en foto's. Het is ook zo leuk geschreven.
    Kus Edith

  • 26 Augustus 2013 - 09:43

    Wouter En Irene:

    Welkom thuis en bedankt voor je mooie woorden. Zijn heel blij dat jullie het zo goed gehad hebben op Bali.
    Liefs van ons allemaal!

  • 31 Augustus 2013 - 19:26

    Cootje Pronk:

    Heerlijk dat jullie een fijne tijd hebben gehad.En dat tinie,hennie en hans jullie zulke mooie dingen hebben laten meemaken.Maar ik ben heel blij dat jullie weer thuis zijn. Moeder.

  • 09 September 2013 - 08:41

    Hanneke:

    Hallo Daphne,
    met veel plezier heb ik het verslag gelezen van jullie reis naar Bali. Irene had mij de link doorgestuurd omdat ik samen met mijn dochter ook die kant op ga in oktober.
    Erg enthousiast schrijf je over dit schitterende eiland! Ben er erg benieuwd naar. Vera en ik gaan 6 dagen naar Bali (3 dagen Ubud, 3 dagen Sanur), maar ik heb al aardig wat tips gekregen van Irene dus gaat goed komen!
    Dank voor het verslag, ik ken Irene trouwens van Shell als ex-collega.
    Groet, Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon en Daphne

Voor het eerst naar Indonesië, naar het prachtige eiland Bali. Op zoek naar onze roots, naar ons "vaderland". Samen met Tinie en met Geert in ons hart gaan we op avontuur.

Actief sinds 27 Juli 2013
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 10494

Voorgaande reizen:

27 April 2018 - 18 Mei 2018

Bali 2018

02 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

Bali 2013

Landen bezocht: